Elke office manager kan zich in deze dingen herkennen

Ben jij de officemanager binnen de organisatie dan maak je vast genoeg momenten mee waarin je even niet meer weet hoe je de dingen moet aanpakken. Er komt van alles en nog wat op je pad en soms is dat totaal onverwacht. Behalve andere office managers en mensen die dezelfde taken uitvoeren binnen een organisatie zullen het snappen. In deze blog nemen wij de tijd om de vervelende dingen te benoemen die je meemaakt als jij de officemanager bent. Ben je benieuwd welke dingen we zullen noemen en wat jij er van kunt herkennen, lees dan vooral snel verder.

Je dag niet hebben zit er niet bij

Iedereen heeft wel eens een werkdag waarbij ze zo min mogelijk met andere mensen willen communiceren. De hele dag je oordopjes in doen en met niemand praten is dan een oplossing. Behalve voor jou als officemanager natuurlijk, want al heb jij oortjes in men  heeft je nodig. Jij weet waar alles ligt, welke dingen er binnen moeten komen en bent het eerste aanspreekpunt als er iets opgelost moet worden op kantoor. Even je oortjes in doen en verwachten dat je met rust gelaten wordt zit er dus absoluut niet bij voor jou. Heel herkenbaar niet waar?

Een lege printer

Af en toe lijkt het alsof er geen einde komt aan de bestellingen die je moet doen. heb je vorige week een bestelling gedaan voor de HP 301 cartridge dan mag je vandaag of morgen gewoon weer een nieuwe HP 301 cartridge bestellen. Zo snel als jouw collega’s door spullen heen gaan is eigenlijk gewoon absurd. Gelukkig heb jij al snel doorgehad hoe het werkt en bestel jij gewoon in grotere aantallen. Als iemand je dan komt melden dat  er weer eens iets op is, zeg jij met een knipoog dat je er nog een aantal van achter hebt staan.

Bedrijfsuitjes zijn altijd leuk voor jou

Voor de anderen is het altijd weer een raadsel waar het bedrijfsuitje dit keer naar toe gaat. Voor jou is het geen verassing, want jij hebt bedacht wat jullie gaan doen en waar dat zal gebeuren. Eén ding is zeker, jij zal het niet heel vervelend vinden om mee te gaan. Daarnaast kennen alle leveranciers je goed bij naam. Sommige spreek je nog vaker dan je eigen collega’s. Kortom je bent een onmisbare schakel binnen het bedrijf en je bent goed in wat je doet. Kan jij je herkennen in de dingen die we hier hebben genoemd?

spot_img